وبلاگ

استراتژی موثر در بازاریابی کلامی

سه ​​استراتژی بسیار موثر در بازاریابی کلامی وجود دارد:   یک داستان بنیانگذار خوب داشته باشید. "هنگامی که مردم یک شرکت را توصیه می کنند، آنها دوست دارند یک پیش زمینه از آنرا توضیح دهند، دلیل اینکه شرکت شروع به کار کرد، و غیره. شما میخواهید یک ارتباط شخصی داشته باشید و اگر یک داستان وجود دارد که میتوانید به آن ارتباط دهید، احتمالا بیشتر آن را توصیه میکنید. »   با مشتریان خود مانند طلا رفتار کنید. اگر چه بعضی...

تبلیغات در بازاریابی

جلب مخاطب در گرو داشتن تبلیغات و بازاریابی است. تبلیغات و بازاریابی مؤثر، کلید موفقیت تجاری یک کسب و کار است. این دو مفهوم در کنار هم معنا پیدا می‌کنند و سازمان‌ها و افراد هوشمند، همواره به این مهم توجه ویژه‎ای دارند. به کمک تبلیغات، یک محصول یا خدمت، توسط روش‌های گوناگون چاپی و آنلاین به طیف وسیعی از مردم معرفی می‌گردد و با استفاده از بازاریابی، افراد به انتخاب محصول یا خدمت یک شرکت تشویق می‌شوند. شناخت مخاطب...

استراتژی بازاریابی محتوا

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنولوژی مور

فیلم هایی که هر بازاریابی باید ببیند

هر چند بیشتر فیلم‌ها با هدف سرگرمی ساخته می شوند ولی فیلم هایی که بر مبنای یک داستان واقعی ساخته می‌شوند‌ همیشه یک منبع قوی ایجاد انگیزه و آموزش بوده اند، فیلم های زیادی در مورد کسب وکار، کارآفرینی و تجارت وجود دارد، ولی در بین این فیلم‌ها چند فیلم شاخص وجود دارد که برای کسی که در رشته بازاریابی تحصیل می کند یا به بازاریابی علاقه دارد، میتواند مفید باشد داستان 13 فیلم برتر را با هم مرور می...

چگونه فیلم خود را در جشنواره بازاریابی کنید

نظر به رقابت سنگینی که در جشنواره‌های بزرگ جریان دارد ممکن است فکر کنید بعد از اینکه فیلم شما در جشنواره‌ای انتخاب شد، سخت‌ترین مرحله را رد کرده‌اید ــ فیلم‌تان دیده خواهد شد و می‌توانید امیدوار باشید آنچه را هنگام ساختن فیلم انتظار داشتید، برایتان به ارمغان خواهد آورد. ولی از کجا مطمئن هستید که مردم فیلم شما را تماشا خواهند کرد؟به عنوان مثال در جشنواره رین دنس به‌عنوان یک جشنواره مستقل، تعداد زیادی از مخاطبان درباره اغلب فیلم‌های...

پست فرمت استاندارد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و